Fly.. just fly away.

Det är inte bara vädret som får en att upptäcka att det börjar bli höst (med undantag från idag då, strålande sol), utan även att bloggarna börjar bli aktiva igen. Men jag klagar inte, då har man något att göra. Hehe. Har även betalat medlemsavgiften för statist.se nu, så nu hoppas jag kunna bli aktiv och kanske hitta något statist eller skådespelarjobb. Har hittat några men vi får se hur det blir och om jag ska söka.

Hursomhelst. Ida for tidigt idag och Nettan kom och hälsade på ett tag, mysigt! Livet lunkar på och jag är trött som vanligt. Kanske blir det fest imorgon, kanske inte. Vi ser väl. Känner mig inte överpeppad för tillfället. Beror väl på tröttheten. Mitt kort är inte spärrat längre iallafall och nu kan jag lösenordet som jag hade glömt tidigare. Banken är snäll, hihi!

Nu pladdrar jag bara på om ingenting. Tänkte lägga ut några bilder från då jag och Rebban hade pizza&vinkväll (innan den blev dålig). Bättre sent än aldrig eller hur? enjoy!

 

Och sist men inte minst.... VAD FAN GÖR DU ADAM?????!!! HAHHAA... charm????
(Lägg även märke till min sexiga brunaktiga jägertunga och min färska dubbelhaka... mumma!!!!)

 


Kommentarer
Postat av: reb

haha, vi är för söta!

2010-08-05 @ 19:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner