Give me some strength.




1. Rebeccas 2. Rebeccas 3. Mitt.
Klicka för större.


Vart kommer denna gigantiska klump ifrån?
Den försvinner nog när jag flyttar och får komma bort härifrån. Bort från... saker och personer som jag egentligen INTE vill bort ifrån. Eller egentligen kanske det bara är en. Eller så känns det bara så och jag behöver komma bort från alla. Hela skellefteå, vilket iofs är sant till en viss del. Varför är jag en sån himla mes?

Jag ska typ se en film eller något, kanske kolla runt på internet. Måste vänta på Mats. Ska iväg på solbacken några ärenden, efter det blir det att göra sig klar och dra ut i dimman, igen. ps. det blir lasagne till middag .ds


Think of me when you're with another girl.
Think of me when you kiss her.
Think of me when I think of you. Always.

Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen.

2010-08-18 @ 16:21:39
URL: http://shiko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner