Here I am.

Ska försöka skrapa ihop ett inlägg fast det inte är så peppande alls. Lusten att blogga kommer väl tillbaka later eller nåt. Har rätt fullt upp, men det flyter på. Vissa saker känner jag mig stressad över medans andra faller på plats utan problem. Klassen har redan blivit riktigt tight och jag ångrar inte en sekund att jag valde att gå här. Om en månad reser jag och hälsar på syrran, jag längtar en massa, samtidigt som jag är riktigt nervös inför att åka själv och hitta till alla ställen. Men det löser sig väl på ett eller annat vis.

 
Skolmaten är toppen, och jag skrattar massor varje dag. Cobra jamar i princip varje gång jag kommer in i rummet, och det mina vänner, är sånt som får en att känna sig uppskattad. Har även blivit bra vän med en som bor i samma korridor som mig, André. Han går smide här på hampnäs och både han och hans klasskamrater är riktigt roliga. I helgen har vi druckit alkohol bland annat, och jag har handlat för första gången på en affär. Jag börjar känna mig vuxen, och det känns naturligt. Fast läskigt.


Om allting bara ordnar sig med pengar, med resan och med vetrinär så Cobra kan få sin vaccinspruta så tror jag att jag kommer känna mig toppen. Sen vill jag ha hit min vinkyl och köpa en såndär mustsmak till soda stream. Då är jag nog helt nöjd med livet. Och det kommer att lösa sig.
Ville bara säga att jag saknar alla er därhemma, fast jag kan även säga att jag inte saknar Skellefteå ett dugg för tillfället, just nu är det här "hemma" och jag kallar det faktiskt för det också. Hoppas ni inte saknar mig alltför mycket, och jag finns ju faktiskt på mobilen den mesta av tiden.


Börjar tio på måndagar, kvart över åtta resten av dagarna och slutar klockan halv tre alla dagar utom på fredagar då jag slutar halv fem. Vi ska börja med akrobatik(?). Jag är nog den mänskliga versionen av ett kylskåp. Men somsagt, det löser sig också.


Det var allt för denna gång. Jag ville bara säga att jag levde, så.


Jag lever :)

Nu: True Blood S03E11.



(kommentera mera, så kanske det är mer peppande att SKRIVAAAAAaa) Hähä.


Here is my chance
This is my chance.


Kommentarer
Postat av: rebbis

i miss u

2010-08-30 @ 22:39:26
URL: http://picturepuzzle.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej!

Det är kul att du skriver ner några rader så här så man kan läsa hur du på ett ung har det på skolan .

Vad söta Lilo o Cobra är på bilden , man kan ju tro att de kamperat ihop jättelänge utan fräs o grr läten . Ellinor skrev ett mail till mig igår o skvallrade lite om hur hon hade det samt annat spännande .



Du får nog inhandla lite smågodis som muta innan du reser till henne . Hihihi . Vi är som ena gottegrisar i denna familj utom mats då .Nää jag ska gå ner och läsa Norran och sen sova en xtra stund eftersom jag vaknade redan halv 5 .

Ha de gött o krama mysproppen nr 1 från mig .



Mamma saknar dig men tycker det är roligt att du trivs på skolan samt hittat kompisar . Alla hälsar.

2010-08-31 @ 05:50:58
Postat av: ervasti

Vad roligt att höra att du är likadan! Vi är nog de enda som är så :)

2010-09-01 @ 06:57:16
URL: http://www.sebastianervasti.com/
Postat av: CJ

Men vilka sötnosar! :)

2010-09-01 @ 12:45:43
URL: http://cjsfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner