Ja, jag är nyvaken = trött fortfarande.

Godmorgon.... suck. Nä jag vet, har sovit bort dagen igen.. Uh. Men det gör inget, idag fortsätter vi väl med Skarsgårdmaraton. Ni är inte på? Nähepp. Aja. Jag kan fortsätta forever. Och inatt kommer nya true blood ut. Loooovely! Hoppas bara internet funkar som det ska nu, eller ja, man kan ju alltid drömma? Nu flummar jag fram orden, nu får det räcka. Idag blir det mat från krysset. Lovelyyyyyy! Ja, nu ska jag ge mig, men först måste jag bjuda på en rätt ful bild. Den är rätt ok, fram tills man kollar på näsan och munnen.... dom sitter fan ihop, och näsan tar upp hela bilden, aja. VI SKRATTAR LITE.. HAHAH!

Hahahhahaha!!!!...

 

HAHAHAHHAHAHAHHHAHAHAHAH!!!!!!!



ok, nu räcker det.

hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner