MATilda.

Sitter i datasalen nu och skriver. Med mig har jag André, Axel och Simon.  Jag funderar på att gå och äta snart dock, blev ingen middag för mig då jag valde att sova istället. Hehe. Tur det för det var fisk, igen. Och det var inte så peppande, alls.

Det är skönt att ha ett snabbt internet för en gångs skull, min dator blandat med det trådlösa är typ det segaste ever. Så nu känns det okej. Plus att jag bytte från Mozilla till Google Chrome, som blev snabbare, men då blev det så att blogginläggen blir helt störda istället. Så jag måste typ skriva dom på internet explorer eftersom jag tog bort  Mozilla, eller så får jag ladda ner det igen. Hursomhelst så passar jag på att skriva nu, bra va?

Jag vet inte vad ni vill läsa om, och det finns väl inte så mycket mer att skriva om än skola. Dagarna drar förbi och jag är som vanligt.... trött. Kanske håller på att bli lite småsjuk, känner något hemligt krypa sig fram. Hehe. Magen kurrar också. Mat. Mat. Maaaaaaat. Näe, men. Hehe. Grabbarna spelar spel och pratar i telefon. Nördar. Fast jag gillar det, de är snälla.

Nu har jag inte så mycket mer att skriva, och har ju somsagt ingen bild på den här datorn. Eh. För att det är ju liksom skolans dator. Får ta en gammal. Blahablaha, yadayada and so on.....

Vi hörs!




Everybody's someone else's nigger,
I know you are so am I.
I wasn't born with enough middle fingers,
I don't need to choose a side.


Kommentarer
Postat av: simone

Så sant, själv har jag bara mål, inga drömmar :)

2010-09-02 @ 14:31:15
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner