Over and over.

Godmorgon! Nu är jag riktigt peppad på True Blood, får dock lite ångest över att det är över på 40-50 minuter (låter ju som en jättevanlig grej att ha ångest över, haha), suck. Nåja. Idag ska jag väl ta det lugnt som vanligt, eller ja, vi ser vad som händer. Borde ringa ungdomsmottagningen, för har slut p-piller snart. Men det är ju så jobbigttt. Nu börjar bloggen bli lite typ tråkig och enformig, tycker ni inte? Den kanske alltid har varit det? Vi får se om jag orkar lägga in bilder från helgens fest sen. Aja, nu ska jag läsa bloggar på bloglovin och vänta på True Blood somsagt, kunde förövrigt inte mer än hålla med denna snubbe:  . Ha det fint! :)

Suicidal bunny♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner