Selflessness.

Känner mig lite tråkig som sitter här då Ida ville cykla till mackarna. Men jag hade veeeerkligen ont i huvudet och börjar bli trött. Hon kommer snart tillbaka med något gott dock. Festligt! Tidigare har det spöregnat som fan och åskat och blixtat vilket resulterade i att jag drog ut alla sladdar i hela huset och tände ljus. Så då satt jag och Ida ute på balkongen och sjöng och myste i mörkret och ösregnet, dock med skydd från balkongtaket då.

Tidigare idag har jag varit på sjungande och umgåtts med en fin kille. Riktigt mysigt! Såg Kick ass som förövrigt var väldigt nice, men väääldigt awkward! Mja, en film jag kan rekommendera iallafall.

Imorgon får vi se vad som händer och fredag kaaaanske det blir ferre, vem vet liksom? Tar dagen som den kommer. Hoppas ni har haft en fin dag och kväll. Morgnar är för översittare. Adjö!

REBECCA JAG SAKNAR DIG DIN GRÖTSLICKARE!


Min babygirl Ida Green. Foto: Simon Borin.

 


Find your way into my arms.
Find your way into my heart.


Kommentarer
Postat av: reb

MISSU2

men snart blir röjj !

2010-08-05 @ 19:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner