This is how it feels.


Det är något fel på mig. Jag ville inte ha mat, för jag var inte hungrig.
Kan ju bero på att jag var nyvaken.. hehe. MEN då kan jag säga att jag inte somnade om. Jag är ju bara för bra. Hoppas bara jag kan somna inatt.

Btw. Snaaaaart ska jag beställa biljett för att hälsa på syster. Berättar mer om det sen. Nu ska jag se klart The Island som jag har sett på ett bra tag nu, hehe. Ni var förövrigt sämst på att ge filmtips :( Skärpning tack! Aja sköt om er, kommer säkert fler uppdateringar om ett tag. Kram.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hoppas det inte är försent, men filmen jag grät till var The last song. Väldigt sorlig film men helt underbar ändå. Vet att det är Miley som har huvudrollen men den var faktiskt bra ändå! Värd att se. Du kan kolla på The house bunny också eller

Girl interrupted :D ha en bra kväll!

2010-08-10 @ 18:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner