Tickin’ like a time bomb, drinkin’ til the nights gone.

Som vanligt så sparar jag allt till sista sekund. Jag har inte packat än, jag flyttar på tisdag. Uh. Idag har jag ändå haft det trevligt, livet lunkar på som vanligt. Har umgåtts med världens bästa Micke, och sen med världens bästa Nettan. Synd bara att jag inte hann träffa min fina Nadja. Du är saknad min skatt.

Lilo och lillkissen är inte vänner, inte det minsta. Lilo fräser och morrar medans den lilla bara bevakar med två ynkliga små ögon, som för att säga "Vad har jag gjort för fel?". Jag hoppas det blir bättre sen.

Imorgon då? Ja, packa. Äta lunch med Rebban, packa lite till och sen äta middag hemma, sova och ja.... sen drar jag. Sakna mig inte för mycket. Jag kommer dock sakna er. Ni som tar åt er får ta åt er.

Sköt om er nu.

Where will you be?

Kommentarer
Postat av: ervasti

Ja crash är skitkul! Dock så dödar dom där galna getingarna mig hela tiden! jag provade hoppa på isbjörnen och fick extraliv :D tack!

2010-08-23 @ 00:05:20
URL: http://www.sebastianervasti.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner