VAD I HELVETE gjorde den där random arbetarmannen i mitt rum imorse?



Vaknade imorse utav att det knackade på dörren, eller av nåt annat?
Sen kliver det in en jävla snubbe i 20-25 åldern och ska kolla på element? Han blev ju lika paff som jag då han såg att jag låg där. Sen mumlade han någon ursäkt om att han bara skulle kolla på elementen typ och jaba "eeeh ok lugnt", innan jag vände mig om och typ somnade. Varför kunde det inte va en gubbe typ? Gillar att mamma hade förvarnat. Eller att hon INTE hade det. Tänk om jag hade sovit utan täcke, varit naken, eller ja typ vadsomhelst? Jag kunde ju iallafall fått en förvarning så jag kunde städa rummet? Men nä "Jag visste inte vilket rum han skulle va i". Tack mamma. Suck. Tur att jag somnade om direkt, nu tänker jag bara låtsas att det vore en dröm. Uh.

Nu har jag iaf rensat datorn lite, så jag kan snart lägga in alla bilder typ på ett usb, sen ska jag fixa till den här jävla datorn. Det är minsann på tiden. Ikväll blir det parteyyyyy och imorgon.... eller, ja det får ni veta då :)

Haha egentligen kanske inte bilderna passar till inlägget, eller inlägget till bilderna. Men det skiter jag i. Dock så kanske bilden nedan passar, han skulle ha fått komma in i mitt rum.... kanske. fast han blir typ ful på alla bilder. Men det gör inget. Normalt att man snappar upp att han är söt då han spelar psycho i en jävla skräckfilm. Hahaha orkar inte. Aja, töt iaf. Nu tappade jag tråden känner jag.

uppdat: Nu fick jag höra av syrran att mamma tydligen sagt att det var fritt fram att gå in i mitt rum!!!!!!!!!! jävel.

Vi hörs!

http://www.topnews.in/light/files/Jonathan-Rhys-Meyers.jpg

Jonathan Rhys Meyers.
Gölli. Bild lånad från google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner