06 – 10 saker du inte visste om mig. Klurigt.


Detta är väldigt svårt.
Både att komma på vad man ska skriva om för det finns så mycket och för att egentligen vet man nästan inget om mig ändå. Höhö. Aja, kan försöka ta lite småklur. Vet inte hur roligt det är att läsa, men jag brukar gilla att läsa andras sånahär.

1. Jag är en riktig snoozare, ibland ställer jag klockan på en timme före jag ska upp för att det är så skönt att få ligga kvar och dra sig och kanske somna om. Men ifall jag somnar om så kan jag ibland råka stänga av klockan och då försover jag mig. Jättedumt. Ibland om jag är pigg brukar jag även försöka somna om ändå för jag inte pallar vakna så tidigt, sen då jag vaknar igen den tiden som jag SKA så är jag cptrött. Dumt igen.

2. Jag är väldigt bra på att shoppa för pengar som jag inte har, även onödiga saker som känns väldigt bra att ha. Dock så brukar det ändå alltid lösa sig med pengar på något konstigt vis, har aldrig fattat det.

3. Älskar att handla mat, vilket folk oftast har svårt att förstå.

4. Jag kan framstå som väldigt osmart, men skenet kan bedra rätt rejält. Och jag ser saker som många andra inte ser. Lite svårt att förklara. Men börjar man diskutera med mig kan det fortsätta hur länge som helst.

5. Har även väldigt dåligt minne, så om jag diskuterar med någon så kan jag glömma vad jag skulle säga, därför har jag väldigt svårt att vänta på min tur och har därför ibland svårt att koncentrera mig på vad den andra säger. Dock så är det vissa saker som jag minns cpbra. Jag förvånar till och med mig själv.

6. 99% av allt jag inte klarar av beror på min spärr. För enligt mig själv klarar jag inte av någonting, för jag skiter hellre i att göra det än att göra fel inför alla andra.

7. Jag är riktigt dålig på att städa, men när jag väl gör det så gör jag det oftast noggrant.

8. Jag gillar att laga mat då jag väl sätter igång och det blir oftast gott, är ju dock inte så kul att laga åt sig själv samtidigt som jag är rädd att folk ska tycka det är äckligt (läs nr 6). Tycker det även är underbart med kryddor så jag har en massa.

9. Jag gillar inte rasen människa. Det spelar ingen roll vilken hudfärg eller vilket ursprung man har, inte det det handlar om utan det är hur vi är och fungerar. Jag gillar förstås olika individer men själva rasen äcklar mig.

10. Jag är oftast väldigt dubbelmoralisk, förvirrad eller kluven i allt. Om jag ska göra ett personlighetstest t ex. så vill jag oftast svara på en obefintlig mittemellanknapp, som t ex "båda", "vetinte", "kanske". Kan aldrig bestämma mig.


Kommentarer
Postat av: elina

Haha, jag älskar också att handla mat! Kan gå runt på en mataffär i en timme utan att bli less ;D

2010-12-09 @ 00:16:30
URL: http://sscarecrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner