12 – I min handväska. Huller om buller.

Alltså sanningen är att
jag använder väldigt sällan handväska och det resulterar i att när jag väl har det så glömmer jag oftast bort att jag har det vilket i sin tur resulterar i att den kan bli glömd på sina roliga ställen. Tycker dock verkligen jättemycket om väskor och kan dregla över fina sådana. Men har dom sällan. Använder istället mina bottenlösa fickor på jackan till allt vad jag nu brukar ha med mig.

Saker jag brukar ha i min ficka eller i handväskan eller ja, är väl.

  • Mobil
  • Rumsnyckel
  • Ciggaretter
  • Plånbok, eller börs som vi säger här i norrland!
  • Tändare
  • Olika papper, oftast kom ihåglappar som jag hittar en vecka efter och kom på att jag fan glömde bort det jag skulle göra eller köpa eller plugga på iallafall.
  • möjligtvis en penna.
  • Lypsyl - Burts bees ♥
  • Medicin.

    Ja.. sen kan det fortsätta forever... brukar ibland ha med mig läsk, tamponger yadayadayada. Och ja, jag har stora fickor på min jacka. Men är det somsagt sommar så har jag ju väska oftare, eller ifall jag ska ha en massa saker med mig som inte ryms i fickorna. Väskor är bra, det är bara det att jag glömmer att använda det.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Kärlek till bilden från när du var hos mig i Florida! SAKNAR! Det var helt underbart. Är så glad att du kom o hälsade på. Guld värt.



Snart ses vi i ett mer snöigt o kallt klimat, men det är ok. Hihi.



Puss o kärlek! <3

2010-12-13 @ 00:14:02
URL: http://ellinoroskarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner