15 – Mina framtidsdrömmar. Att bli en människa, att leva.


Jag har många framtidsdrömmar.
Att fixa ett greencard, flytta till usa och bli skådespelerska. Eller att skaffa körkort, pojkvän, barn, en fin lägenhet och en hund. Att resa runt jorden, se nya platser, lära mig nya språk och att lära känna nya människor. Jobba mig upp och göra vad jag känner för, bry mig om och skämma bort de jag tycker om. Ge igen all kärlek som jag fått från Mamma och Mats. Jag vill så mycket, men vi tar en sak i taget.

Glöm aldrig bort att göra det som faller er in, bättre att ångra allt man gjorde än att inte ha gjort det alls. För sen kan man bara skratta åt det. Något som jag vill bli bättre på.

Kom igen nu människor, glöm igår, lev för idag och tänk inte på imorgon.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag pluggade i USA ett år som high school elev, längtar tillbaka varje sekund

2010-12-16 @ 09:26:36
URL: http://crazyb.blogg.se/
Postat av: lillblondin

Sv; Tack så mycket! =)

2010-12-20 @ 18:21:28
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner