Exhausted.

Förlåt att jag inte har uppdaterat alls de senaste dagarna, men jag har helt enkelt inte haft någon ork, och då tänker jag inte pressa dit någon heller. Jag är i allafall hemma i Skellefteå efter en lång och jobbig resa i fredags, jag har träffat några av mina goda vänner och köpt biljett till annandagen på station. Jag har fixat och trixat lite med julklappar och jag har tagit det lugnt. Idag var jag på "teater och dans firar tio år" eller vad det nu var. Trevligt att träffa en massa människor från förut. Låter som att jag är 60 och har haft klassåterträff, men riktigt så var det ju inte. Jag träffade somsagt gamla klasskamrater och andra också, tryckte tårta som fan och julmust likaså, såg på dans och teater och pratade med mina gamla lärare.

Sen for jag och Mats och handlade. En och en halv timme senare, alltså av julhandlande, så är jag helt död. Jag ligger i sängen med godis och cola och ska se Scary Movie filmer tills jag däckar. Låter som en helt okej måndagskväll tycker jag.

Och om vi inte hörs på ett tag - God jul och gott nytt år! Det har ni förtjänat, allihop.

En av människorna som jag träffade idag. Bilden är tagen på studentkvällen.
Han minns nog mer än jag. Höhö. Undra föressten varför han har på sig min studenthatt? Hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner