2 cool 4 school. Ne okejdå. Jag var för ocool för skolk.


Hallå allihopa, nu sitter jag på skolan
och vi skriver för fullt på firstclass. Om drygt femtio minuter ska jag kila iväg till Specialpedagogen för massa skit. Allting på den här datorn är typ filtrerat, och det suger. Jag har fullt upp ganska mycket nu framöver känns det som, massa föreställningar osv. Men samtidigt så sitter jag mest hemma och slöar. Eller ligger rättare sagt eftersom laptopen är vid sängen.

Nu ska jag fortsätta dummas med mina kära klasskompisar. Hoppas ni har en fin fortsatt dag, själv är jag trött som ett jävla anus. Och jag tänker inte ursäkta uttrycket. På återseende mina vänner.

Adios.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner