Bängen trålar!



Ursäkta nu, jag har inte kunnat uppdatera
något idag eftersom internet på skolan inte funkade. Aja, hursomhelst har jag inte så mycket att säga, längtar bara tills jag får bilderna från våran teaterlektion idag snart. Så Lollo, hurry up!=D Mens är lagom kul tycker jag.. int. Ska iaf vila lite nu innan jag börjar med läxorna, och få bort Lilo från mitt bälte som hon håller på att käka upp, busprutten!

Mötet hos specialpedagogen gick bra, och musikföreställningen var visst nästa vecka. Tur att mamma såg det så vi inte for dit utan att det var något, haha ovärt. Aja, nu har jag inget viktigt att skriva. Nu ska jag nog se ett avsnitt av True Blood sen sova ett tag, eller tvärt om. Vi ser väl. Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner