Catwoman!



Annars då? JO tio poäng på aplotten.
Det går fan bra för mig nu ju! Annars är kissen en bitch (ursäkta) just nu som leker klösbräda med mitt ben, och även gärna fastnar med klorna i mina tår. Loves it. Wonderful katt. Lägger in en ful/suddig bild på henne här ovan bara för att ge igen. Och jag hoppas ni inser ironin i all denna text. Kattjäveln är bedårande and I love her.

Nu funderar jag på att kika runt ännu lite till på internet, se vampire diaries och lyssna på musik. Kanske spela lite virusspel. Klarade apelsinspelet btw. Imorgon kommer Kajsa hem, och tusen pers har frågat om jag ska festa imorgon/i helgen. Svar? Vet ej.

Upcoming: Ett stört inlägg som innehåller ett sms syrran skicka nyss. Störda, störda familj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner