Den hemliga sagan (misstolka inte)

Idag när jag kom hem så kände jag en väldigt igenkänd doft. En doft som jag inte känt på hur länge som helst, men som jag längtat efter så fruktansvärt. Lyckan spreds i min kropp och jag kutade in i köket utan att riktigt ha fått av mig ytterkläderna. Då möttes jag av detta.

Såklart var jag ju tvungen att lyfta på skynket, det såg ju så väldigt inbjudande ut. Eh.
Eller, ja. Det var nog mest doften då. Erkänner. Då jag lyfte på skynket möttes jag av....




Juste, bullar! Och vi vet ju hur det slutar. Nähe, inte? Ja då får jag väl fortsätta då.

 

.....

 



The end.

 


Kommentarer
Postat av: FROZEN YOGURT

Men Matilda lilla, du har fått en ny bloggdesign, inte en miljon :D haha! det är luuuuungt! :*



Hår kuren var underbar! Doftade nått magiskt!

2010-02-18 @ 18:43:26
URL: http://retrojunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner