Don't you dare to forget about me.


Jag och Rob när vi var nykära, i början av vårat förhållande.


Godmorgon på er allihopa!
Jag vaknade bara för en stund sen eftersom vi börjar klockan tolv, och jag känner mig riktigt vidrig. Håret känns som en enda flottbuske och jag är död i hela kroppen, beror nog på att jag ska ha mens snart. Nu ska jag gå ner och käka och fräscha upp mig lite, men duschen får vänta tills efter skolan ifall jag ska festa ikväll.

Ikväll kommer Kajsa hem, Jippie! Undrar vart hon håller hus nu.. kanske packar hon? Kanske är hon redan påväg? Jag är iallafall jättepeppad. Fast hon kommer nog inte orka nånting nu när hon kommer hem. Men vi ser väl helt enkelt. Får väl se om jag orkar hitta på något ikväll iallafall. Drömde en rätt fin dröm i natt. Varför kan jag inte få göra det oftare? Drömmer mest knasiga.

Okej. Nu spårade det ur. Riallö tajm tå gå daown thä staiz nåw än iiit såmfing, samt bli fräsch somsagt.
Fräsch? Naaaaaaaaaaaaaaah it's not gonna happen. Vem försöker jag lura egentligen? Hmmm...

Sluta nu Mattis. BYE, BYE NOW!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner