Frihamnen, Göteborg.

Hej allihopa. Nu sitter jag alltså på Foto B lektionen
och håller på att bli galen för att inget går som jag vill.

Tanden är iallafall lagad nu där den hade gått sönder och den
känns som ny! Klagar ej så att säga.

En av tandläkarna sa att jag skulle vara stolt över att ha så vita
tänder, fick den ljusaste färgen. Eh. Jahapp. Var bara att tacka
och ta emot antar jag, jag som alltid tänkt att jag har rätt gula.

Om ni inte hängt med på facebook så att säga så kan jag ju
gotta era liv med att Metaltown blir av i år ändå.
Största anledningen till det är West Coast Riot som är dagen
före Metaltown. Vilka ska dit tänker ni då? Och det tänker jag
klargöra för er här och nu.

Nämligen: A day to remember.

Vilka är det tänker ni då...
Då säger jag såhär: SKÄMMES!
Det är mitt favoritband, och ni borde lyssna NU!

Aja, nu tänker jag radda upp banden jag vill se som ska på
både West Coast Riot och Metaltown. Så se och njut, vet ni
inte vilka det är, så är det dags att klicka sig in på närmsta
Spotify, youtube eller valfritt och LYSSNA, LYSSNA, LYSSNA!
... och njuta förstås. Men smaken är väl som baken antar jag...
juste, delad.

West Coast Riot 17 juni.
Rise Against
Dropkick Murphys
A Day To Remember

Metaltown 18, 19 juni.
Rammstein
In Flames
Bullet For My Valentine
Sonic Syndicate

Dessa är då de jag helst vill se även fast det finns andra
jag också är sugen på.
Även om Rammstein kanske inte är så viktigt, haha.
Men det blir spännande, och det tillkommer ju fler artister.

Kika in ni också, och frestas.

http://westcoastriot.se/
http://metaltown.se/


..... kikat?

Då ses vi där då.





Kommentarer
Postat av: Ellinor

Rise Against är ju också BRA! ;)



Pussss

2010-02-09 @ 14:15:45
URL: http://ellinoroskarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner