Go, Johnny, go!



Bild lånad från Google.


Nyss hemkommen från en väldigt spännande musikal.
Nämligen musikalen om Buddy Holly. Jag hade inte speciellt höga förväntningar, men som oftast alltid annars så hade jag helt fel. Och om vi ska snacka Brolle, så har jag aldrig tyckt han har varit speciell. Men vad gör man när man ser en man med charm, bedårande sångröst, som ger allt på scenen samt kan spela gitarr och har en massa läckra tatueringar. Vad gör man, annat än att smälta?

Uh, jag har varit singel alldeles för länge tror jag. Men det var riktigt roande. Gubbar som skrek, tanter som dansade, någon tjej som ropade 'ROCK 'N ROLL' och så vidare.. Det var underbar stämning och jag hade underbart sällskap. Det kunde nog inte bli annat än bra. Jag är nöjd, go Brolle! ... och de andra förstås. Riktigt bra show. Vill ni ta ett snack med Brolle och få autografiii så kommer han befinna sig på Vintergatan i morgon. Hur jag vet? Nä.. nån bäver viskade i mitt öra ba.

Nu ska jag kika runt lite på internet, innan jag slutligen ska slänga in handduken mellan gardinerna. Och nej, jag förstår knappt själv vad jag menar. Jag är på knashumör. Hoppas ni får en lugn natt mina vänner. Hola back at ya! pz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner