Helgen är ung, men vila får man göra i graven.


Lilo min sköna böna.


Nu har jag just slagit mig till ro här i sängen. Kissen slumrar längst upp på sitt klöshus och allt är precis som det ska. Jag har lånat en av skolans kameror för jag ska fota bilder till Foto B i helgen. Så vi får väl se hur det blir. Blir iaf lite finare bilder nu i helgen här i bloggen då förhoppningsvis, sen har jag ju även några på lager senare så det blir nog lite bättre kvalla på bilderna ett tag framöver, om jag inte har någon jätterolig bild på mobilen eller min vanliga kamera förstås. Hehe.

 

Ikväll vankas det KANSKE party. Det beror helt på plats, folk och humör. Jag är lite småtrött nu, men jag tror inte jag ska powernapa, inte än iallafall. Gör jag det senare blir det dock försent. Nu kom mamma hem föressten. Påtal om det så åt jag bullar idag igen, jättegott.

 

Erkänn ni blir lite småsugna ;)

Aja, nu ska jag kika runt lite på internet, kanske sova lite, göra mig klar och sen ser vi vart kvällen bär mig. Ricky skulle ju somsagt höra av sig. Hoppas att Kajsa hänger på. Min baby är påväg hem nu, yey! Nu ska jag inte uppehålla er som orkat läsa allt det här längre. Vi hörs och ses senare. L8r!

 


Kommentarer
Postat av: stina

din katt skulle kunna vara den sötaste i världen.

2010-03-18 @ 15:56:52
URL: http://metrobloggen.se/eyescreamtattoo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner