Jag är ynklig idag. Liten och ynklig.


Mensvärk, great.
Och föressten är måndagar ingen bra dag. Idag är jag hemma, men idag ska jag även ta tag i pluggningen, jag måste. MÅSTE!

Fy, jag känner mig som världens sämsta människa, varför kan inte jag få vara lika duktig som alla andraaaaaaaaaa?Äh jag ger upp. Vad finns att göra nudå?
Svenska - bokhelvetet.
Samhälls - tusen grejer, men jag siktar in mig på provet.
Foto B - Fota.
Teater - Skriva den där rapporten. Och sen ska jag läsa manus, som fan,
för det har jag inte tagit mig tid till heller. Dåliga människa. FAN. Aja, idag blir
det av.


Sen skriva cv såklart, men det måste jag göra på skolan. Och skriva i min loggbok som jag glömt att skriva i i tusen år för jag inte vetat vad jag ska skriva. Don't blame me nu människor. Jag försöker, på mitt eget lilla vis, här och nu. Och det är lättare att ta tag i sitt liv om jag vet att jag har massa saker gjorda. Det gick ju så bra i början liksom. Ah, nu kom värken tillbaka.

Jag behöver en kram.

Kommentarer
Postat av: helena

♥ Hello monday

2010-02-22 @ 10:39:51
URL: http://pompinella.blogg.se/
Postat av: Caaarro

Guh vilken söt katt jag dör! <3

2010-02-25 @ 02:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner