Jag tror vi flyr.

Höger- eller vänsterhänt: Höger!
Humör just nu: Jag är happy, men lite ledsen
för fick världens längtan efter Göteborg och Stockholm.
Favoritgodis: Det goda..
Är det nåt du absolut inte äter: Mycket. Men mycket jag äter också.
Kläder just nu: Mjukisar, underkläder och en T-shirt.
Musik just nu: Spotify, just när jag skriver detta är det Håkan Hellström.
Vad sa du senast: Minns jag inte. Något till mamma iallafall.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då:
Kanske förut då man var grottmänniska? Naaaaah.
Tror jag tar typ.. Framtiden. Eller åh. Vill jag ens?
Fisk eller badkruka: Har blivit mer och mer badkruka. Men ibland så.
Längd och vikt: Tyst med dig. Jag är iallafall ca 1.57.
Hur många kuddar sover du med: 3.
Favoritväder: Olika. Men oftast sol dåra, men det måste finnas skugga att svalka sig i.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Skulle då inte ta med mig beslutsångesten iallafall..
Spelar du nåt instrument: Nä. Har dock spelat Fiol. Vill spela gitarr och Piano.
Morgon- eller nattmänniska: Mer av en nattis.
Sparare eller slösare: Sistnämnda. HAHA. Men nu sparar jag lite ju.
Vem är viktigast för dig: De närmaste.
Bästa film: Léon.
Tror du på liv på andra planeter: Mja, kanske..
Kommer du ihåg din första kärlek: Haha jepp.
Älskar du henne/honom fortfarande: näE haha
Har du några homosexuella vänner: jäpp.
Tror du på mirakel: Tror på det när det händer=D
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Jag hoppas verkligen det.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Jätteolika.
Ser du på kärleken som ett misstag: Näe.
Hur många barn vill du ha: 1-3. Max 4 typ.
Bio eller promenad: Beror helt på person, humör, väder osv.
Är du kittlig: Hemlighet.. he he :$
Snarkar du? Nä! Har hänt en gång dock. Leif vet.
Stjärntecken? Våg
Rädd för insekter? USCH JA.
Äckligaste insekten: Trollslända!
Största svaghet: Har inget tålamod alls, blir lätt sårad för ingenting.
Det här är jag bra på: Sova, äta, prata..
Bästa bok? Twilight böckerna.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Höra andras tankar då jag kände för det.
Vad vill du jobba som? Skådis, mordutredare, kläddesigner (sista ploppade ba upp i huvet)?
Chips, morötter eller godis?
Beror på. Men helst godde..
Pizza eller hamburgare? Hammis 99 gånger av 100
Skriver du dagbok? Bloggar ju..
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Ja hellyeah.
Det får vi väl se in the future. Har dock ideer till tatuering. Ska nog göra den i sommar
då jag är i USA.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Stökigt 99 gånger av 100
men jag älskar då det är rent och fint!
Gungar du på stolen?
Sometimes.
Vilken hand håller du gaffeln i? Olika.
Hur många syskon har du? Tre:)
Vad är du mest rädd för? Insekter, bli lämnad ensam kvar, blod och överdriven smärta.
Är du rädd för blod? Läs ovanstående. Blir illamående bara av lukten. Usch.
Saltar du på maten? Nja, inte då ofta.
Gillar du att sjunga? JA=D
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Teater. Har velat bli skådis sen jag gick i sjuan.
Anser du att du är stark? Jag vet inte. Inte så värst kanske. Ibland. Andra får avgöra.
Brukar du sola? Nja, på sommarn eller utomlands.
Vad gör du om du får hicka? Gör som jag lärde av Emmis.
Sväljer tre gånger och tänker på någon jag tycker om.. :$
Snusar du? Snusläpp? HAHA.. fucked fråga. Nej.
Kaffe, te eller inget? Båda.
Har du en besatthet? Säkert......... HAHA

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner