Kom hem.


Love u sis. Tänker på dig i dessa tider.


Gick hem tidigare idag än vad vi slutade.
Känner ingen ork varken i kroppen, eller i huvudet. Jag kan inte smälta allt som händer runtom mig. Jag bara förtränger det. Tillslut rinner bägaren över, just nu känns det som att det är på gränsen. Pengabrist, mord, stress, folk i min närhet som är ledsna och massor med skolbajs + brist på koncentration. Hur ska jag orka? Det är inte så jäkla lätt alltså. "Du kan om du vill", ja jag försöker, men jag är inte så säker på att allt går bara jag vill. Suck. Suck. SUCK. True blood nu dårå. Sen ser vi, förhoppningsvis sova. Länge. Hoppas på god mat idag, annars sover jag vidare. Touché!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner