Love sux.


Bild lånad från google.

 


Alltså jag säger bara FYFAN!
Sista avsnittet av Vampire Diaries av de som har kommit ut på internet är fan det värsta jag varit med om. Så himla sorgligt, men så grymt jävla bra. Måste nog vara en av de bästa serierna som jag har sett, och jag skiter i vad alla andra säger om att det är wannabe de&de och är inte lika bra som de&de. Nej vet ni varför? För det är bättre än de&fuckingde!=D Nu är det bara att peppa alla andra kommande avsnitt!

Aja, ikväll blir det att relaxa. Imorgon måste jag verkligen ta tag i the homeworks of doom. Det blir fan aldrig gjort. Jag suger på sånt där. Hoppas alla ni får en underbart fin kväll iallafall. TJO!

Kommentarer
Postat av: FROZEN YOGURT

Jag kan sannerligen säga att det är en fröjd att läsa hur du vill upptäcka saker och ting. Som sagt, leva, vara med om äventyr. Det är något jag vill upptäcka varje dag när jag går till skolan fram och tillbaka. Visst ett äventyr händer varje dag, men att få ut och resa och upptäcka nya platser tycker jag att det är nått vi borde göra. Allt för få människor i dagens samhälle är för bundna och inte ett dugg spontana. JA! Min vän, jag vill också ut och resa. Italien låter härligt, Frankrike eller som du säger USA det skulle vara makalöst bra! :D

2010-02-21 @ 17:05:45
URL: http://retrojunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner