Massa ordentligt äckliga svordomar.


Tennisplanen vid skolan, fotades på väg hem i fredags. Ej redigerad.


Hej på er allesammans! Nu är det ju såhär att jag upptäckte att vi hade svenska på morgonen sådär vid tio och tänkte, fan man får ju jobba hemma. Mailar Linda och säger det, sen svarar hon att vi har lektion. FAN! Har inte en chans att hinna dit.. eller jo. Men jag kommer vara sjuuuuuuuukt äcklig då. Orkar inte, så jag bad henne skicka hemarbeten iallafall. Hon kommer bli skitsur, SHAME ON ME!

Aja, ska ner och duscha och äta något nu iallafall.. blir galen. Hoppas ni alla får en bättre start på dagen än vad jag fick. God jul.

Kommentarer
Postat av: VCKN♥

snygg blogg, följa varandra på bloglovin? :)

2010-02-24 @ 12:58:24
URL: http://vfintling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner