Mums!


Jag mår så mycket bättre nu,
god middag, som ni ser ovan. En Amigopizza med tonfisk och skinka, mums! Har beställt biljett till Pier Pressure, så nu är det bara Metaltown biljetten kvar att beställa, sen resan förstås. Pratade med Aina idag, vi får bo där, det känns bäst!=D

Okej, jag erkänner.
Jag har inte gjort några läxor än. Men jag ska göra det nu när Mats kan hjälpa mig. Men han ska komma hem med Igor först. För att ni bittra läsare ska bli på bättre humör så kan jag bjuda på en rolig bild på mammas hamster Greta som hon fick av mig i femtioårspresent, kolla nedan.


Allt hamsterns liv går ut på är att samla mat, äta, sova och rymma. Sen då liksom?


Kommentarer
Postat av: lillblondin

Sv; Oja det är hon verkligen!



Hahah vilken söt bild, den där sista ;D

2010-02-22 @ 19:23:44
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner