Detta är min fortsättning på denna vecka.

Idag: Ska jag bara ta det lugnt. Vill bara vara ifred (för tillfället)
Imorgon: Ska jag umgås med Kajsa, myskväll med film + prat. Awesome.
På Torsdag: Har jag inga planer ännu.
På Fredag: Ska jag se lövångersrevyn, sen får jag skjuts till hamn för att festa.
På Lördag: Har jag inga planer ÄNNU. (dock ska jag fota någon av helgdagarna)
På Söndag: Har jag inga planer ÄNNU. (dock ska jag fota någon av helgdagarna)

Då vet ni.
Kram.
Matilda.
Let's have some fun and never change, not for anyone.
Try not to miss me when I'm gone.

Kommentarer
Postat av: Sara Lundqvist

Haha ja ;D

2010-01-22 @ 20:35:44
URL: http://nojjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner