GOTT NYTT ÅR, sådärja.

Hehe första inlägget på det nya året nudå. Spännande blir det att se vad kvällen tillför.
Gårkvällen var underbar, och mindre underbar. Vi ser väl.

Dock var det sjukt ovärt att jag nästan hällde i mig all min alkohol och inte ens var i
närheten så full som jag borde varit. Men dock så är jag precis så sjuk idag som
jag borde vara efter igår. Doesn't make sense..

HM.. aja, nu slänger jag in en såndär 2009 lista, sen ska jag tycka synd om mig
själv idag. Det nya året får börja imorgon.. eller nåt!

2OO9

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag drog på Metaltown! :D
Sen typ släktträff på mammas sida.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag vet inte om jag hade några.
Men om det var löftet om att inte bita på naglarna så sprack det. Som vanligt. Suck.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Öö.. jag vet faktiskt inte,
inte vänner men släktingar ju? Tror jag.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.. tack och lov.
5. Vilka länder besökte du? hm, inga sorgligt nog.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Utomlands, pengar!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Helst såna datum som jag inte vill minnas, så jag lämnar det.
8. Vad var din största framgång 2009? Har faktiskt ingen aning.
9. Största misstaget? Att jag aldrig lär mig säga ifrån.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Har haft massor med förkylningar.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat, helt klart.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Alla resor bort härifrån
(Stockholm, GBG metaltown i mitt hjärta♥), och vänner såklart.
Ett plus på Ida och Simon alltså.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Duality, I miss u, Jump the fuck up grejen och
RAMA RAMAMA (bad romance)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? vetinte. var väl ledsen mycket men vet inte om jag var ledsnare, ingen aning.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Lyssnat till vad jag själv velat, sagt ifrån. Tagit hänsyn?
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Slösat pengar på onödiga saker.
18. Hur tillbringar du julen? HAha är fasen olika varje år. I år var det hos pappa med syrran och hennes familj. Vi åt gott, fick besök av jultomten och fick fina julklappar.
19. Blev du kär i år? mmm
20. Favoritprogram på TV? Alltså ser aldrig tv.. men simpsons är väl kul, sen har jag sett typ 2 avsnitt av house och det är kung. Fast Dexter är fortfarande bäst, men det har jag aldrig sett på TV.
21. Bästa boken du läste i år? Twilight böckerna, helt klart=)
22. Största musikaliska upptäckten? Emil Jensen är ju hur bra som helst.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Twilight böcker på engelska, ett spel och pengar.
25. Något du önskade dig men inte fick? mer moneyyyy, mixer, shaker.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Skola, umgicks med vänner och åt tårta, typ.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Massor.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Udda, rockigt och mjukisstilen.
29. Vad fick dig att må bra? Vänskap och fina ord, god mat.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Robert Pattinson.
31. Vem saknade du? Många, tyvärr..
32. De bästa nya människorna du träffade? Simon och gänget (då vet ni vilka ni är), Och Reb och Felicia helt klart. Hur roliga människor som helst ju.
33. Årets bästa månad? Sommarmånaderna!

Kommentarer
Postat av: K

det var ju snuten som fotade, alltså tog mugshot för att dom ska kunna komma ihåg hur jag ser ut osv ;S

2010-01-01 @ 17:41:24
URL: http://kellylee.blogg.se/
Postat av: KellyBelly

förresten Matildis!

Fick du någon tolvslaget puss? =)

2010-01-01 @ 18:24:01
URL: http://kellylee.blogg.se/
Postat av: K

men why not? :O

klart jag fick, troru om mig egentligen? ;)

2010-01-01 @ 18:43:32
URL: http://kellylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner