HEHE you smell funny.

___________________________________

Musik:
1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd låten som svar på frågan.
4. Fuska inte.

___________________________________

Hur mår du idag?
You're gonna go far, kid.

Kommer du komma långt i livet?
Shake that.

Hur ser dina vänner dig?
Changes.

Hur kan du komma framåt i livet?

When you were young.

Hur kommer imorgon vara?

Chariot.

Vad är det bästa med dina vänner?

Mosh.

Vad finns i lager för nästa vecka?
Hotel Room Service.

Vilken sång beskriver dig bäst?

Kamphund.

Hur är det med ditt liv?
Smells like teen spirit.

Vilken låt ska spelas på din begravning?
Mercedes benz.

Hur ser världen på dig?
Mosh (en annan än den första, HAHA)

Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Don't cry daddy.

Vad tycker dina vänner om dig?

Don't fear the reaper.

Har du en djup och mörk hemlighet?

Blue suede shoes.

Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Last of a dying breed.

Hur kan jag göra mig själv glad?
You're the only one.

Kommer jag nånsin ha barn?
Sweet child o' mine.

Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
WOW

Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Dagen jag fick nog.

Vad är några tips till mig?
I want to kill you like they do in the movies.

Hur kommer jag att bli igenkänd?
Så får du mig ändå.

Vad är min danssång?
You should've killed me when you had the chance.

Kommentarer
Postat av: K

aw, jag känner igen mina låtar :$ <3<3<3<3

2010-01-13 @ 01:23:30
URL: http://kellylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner