Hope you like my reklam yo!

Hihi hejsan.
Nu tänkte jag typ..


...


......


....................


Jag tänkte nog inget.
Öuhm. Min blogg är sämst.
Så då kan jag ju tipsa om tre bloggar.
Ja, som jag gillar då. Inte för att det ger
dem så mycket fler besökare, men det är
ju som tanken som räknas. Har ni inte läst
någon av bloggarna, så är det dags nu!

Nadias blogg.

Proffsig, vrålsnygga bilder och världens härligaste tjej som
har sitt eget lilla las vegas i Stockholm och i bloggen såklart.

Ellinors blogg.
Min syrra lever glassarlivet i Florida och skriver om allt som faller henne in.
Mat, sol och trevliga resor runtomkring i Usa. Kan inte bli annat än spännande!

Egoina och Egoinas mamma.
Dessa sitter liksom ihoplänkade på något sätt, och det är humor på hög nivå.
Egoina har ni ju säkert hört talas om, men vad vore en dotter utan sin mamma,
som dessutom bloggar? Awesome, säger jag bara. På dessa bloggar får ni
ut både kloka ord, roliga norska och svenska tips, och mja, en tårtbit av allt möjligt.
Roliga bilder bjuds det också på. Eller vad fan, vad bjuds det inte på liksom?


ENJOY!



Åh, jag läser ju så många bra bloggar, får länka lite oftare,
både kända och okända bloggar HIHI.
För ni vill väl inte missa mumsig läsning?

ps. DENNA tjej gör världens roligaste videos, och har starka åsikter om allt och står upp för dem,
precis som DENNA dam. Nu får det räcka med länkningar och reklam för idag .ds

Pusspuss!
Matilda.







Kommentarer
Postat av: FROZEN YOGURT

<33333 du är för go tjejen!

Ska länka dig i nästa inlägg jag skriver, det kan du ge dig på! :D

2010-01-13 @ 15:18:45
URL: http://retrojunk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad gulligt!! Och tusen tack för komplimangen jag fick i senaste kommentaren!! Den gjorde mig extra glad, kanske också för att jag lite medveten försöker varva vilken typ av inlägg jag har och då är det roligt att få bekräftat att det går hem. ;)

2010-01-13 @ 16:37:34
Postat av: Gotlänning, sambo och foto

Hey!

Hur är de?

2010-01-13 @ 17:58:10
URL: http://ringbomm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner