Ibland spårar det, men bara ibland.

Förde nyss över bilderna från i lördags.
HAHA, kanske ångrar mig en aning.
Endel bilder minns jag inte ens när dom togs.
Nu ska ni få se den vackra förvandlingen.


Början av kvällen...

 


Ett tag senare...

Sen har vi då en bild som togs några timmar, drinkar och spyor senare.
Fråga mig inte hur man kan se ut så. För jag vet allvarligt talat inte.
Men det som förvånar mig mest är att ingen ens påpekade hur jag såg ut.
Kanske inte bara var min värld som snurrade... HEHE, aja. Till bilden.

 


(Observera då att detta är en av dom fina ful-bilderna)

Japp, nu när vi sett det, kan vi lägga det bakom oss i all evighet.
Men kul hade jag trots illamåendet och ont i rompaaah, HELL YEAH!

Ses igen nästa gång. TJARÅ!


Kommentarer
Postat av: FROZEN YOGURT

Tack vännen!

Vad vacker du är :)

2010-01-11 @ 16:48:37
URL: http://retrojunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner