I'm sorry, solution.

Blev inte så mycket till party.
Vin är verkligen äckligt om man inte blandar med något,
kan man någonsin lära sig dricka något man får kväljning av
bara man tänker på det? hihi.

Ikväll har jag känt mig lite nere. Vet inte varför.
Jag hade nästan glömt hur det kändes, men på ett sätt
kändes det bra eftersom att jag varit glad en hel vecka.
När jag varit glad så länge som aldrig förut får man nästan
dåligt samvete då man är glad och då är det bara skönt
då man får må dåligt en stund. Så kanske man inte ska tänka heller?

Jag känner mig som en jobbig person.

Aja, är iaf hemma nu och imorgon blir det stan med Kajsa.
Suckkkkk, får allt pallra mig upp.


Kommer jag någonsin finna kärleken?
Den riktiga alltså, då det klickar för båda.
Det enda som behövs kanske är lite tid,
men då undrar jag vart mitt tålamod är..

Kommentarer
Postat av: janine

Jo det är klart:)

Nu äre lördag, händer det nåt spännandE?

2010-01-16 @ 08:34:16
URL: http://janineaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner