Liberace my love.

HEHE här är jag ikväll. Mats tyckte att jag såg ut som Liberace med alla
ringar och krams. Fattar inte riktigt vad mannen menar (A)

/fråga mig inte vad jag gör på sista bilden.
Ser ju fan mer onykter än nykter ut och jag har inte ens
börjat dricka än.


Dock så måste ju Mats ha någonting rätt.
Jag och Liberace har faktiskt endel saker gemensamt.

- Vi båda älskar överflöd av smycken
- Han är bög, jag älskar bögar
- Vi båda älskar djur. Öuhm.

Jag gillar dom dock levande. Liberace gillar päls. ehm.
Ok, I just fucking crossed the line... not ok.


http://www.nndb.com/people/776/000027695/liberace-LotImg15176.jpg

Kram Liberace, vi ses i heaven.

 

Uppdat:

Kom även på fler saker vi har gemensamt.
- Jag älskar män som är musikaliska, han var kung på piano.
- Jag älskar elvis, och han har värsta elvisfrillan.

Det blir bara bättre alltså...

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du ska bara träffa människan vi träffade ikväll Matilda! Haha säger jag bara :)

2010-01-10 @ 02:40:14
URL: http://sandraochmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner