VISA ATT NI BRYR ER. SÄTT ER SJÄLV I DERAS SITUATION.

Nu ska jag skriva detta, och jag tycker att alla har skyldighet att göra det.
Nu finns det ju folk som inte har pengar på mobilen, det finns folk som är rasister
och det finns folk som helt enkelt inte bryr sig om något annat än sitt eget välmående.

Om du inte är någon av dessa tre jag nyligen nämnde så tycker jag du ska skicka

"10katastrof" För att skänka 10 kronor till rädda barnen

eller

"katastrof" För att skänka 50 kronor till rädda barnen.

Skicka detta till nummer 72950.

Gå inte bara vidare, jag som du har en skyldighet
och sure, tio kronor kanske inte gör så jäkla mycket,
men tillsammans kan vi göra stordåd. Tänk om vi alla skickar
10 kronor var.

Men du väljer själv. Antingen skrollar du förbi, eller så väljer du att
skicka 10 ynka kronor till de stackars barnen i Haiti.

Om det kommer fram kan du varit en del av att ha räddat en eller flera människor.
Kommer det inte fram, var det bara en tia vi snackade om ändå.

Jag litar på er nu! Skriv en kommentar här nere om ni skickat ett sms.
Visa att ni bryr er.

Sköt om er nu.
Kram.

Kommentarer
Postat av: Sara Lundqvist

dom kommer ändå inte till haiti, pengarna går till nån personalfest och resor för staten

2010-01-20 @ 18:04:07
URL: http://nojjsan.blogg.se/
Postat av: Sara Lundqvist

Undra så många år man/alla har skänkt pengar till räddabarnen och alla katastofer? så vad har hänt? ingenting? alla är fortfarande fattiga har inte kläder/mat. Så jag tror då inte på det där

2010-01-20 @ 18:37:01
URL: http://nojjsan.blogg.se/
Postat av: Sara Lundqvist

Det är inte världens katastrof :P Det är hemskt klart det är. Men jag tror inte du tycker synd om dom. Du känner dom inte. Hur lessen blir du då folk blir mördade varje dag? Hur mycket pengar skänker vi till deras respektive? Hur vet du att pengarna kommer till sitt rätta?

2010-01-20 @ 19:21:20
URL: http://nojjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner