WE'RE ALL STARS NOW, IN THE DOPE SHOW!


Lovade ju en outfitbild idag ;D Så here you go!


Jag är bäst på att vara skämmig då jag är full.
Man ska inte ha med sig mobilen då man är full. OK?
Om man ska tigga skjuts kan man låna någon annans, hehe,
för regeln gäller ju ba mig typ. Hoppas jag.

Älskar att jag framstår som en desperate housewife /WIN!

Vi skiter bara att kolla igenom skickat och typ HEHE, raderar.
Japp, så gör vi.

Annars då? Jo jag hade det bäst. Ricky och Kajsa är gr8.
Och angående StockholmarN. Vi ses på stureplan!
HAHA  HELLYEAH!

Aja, jag mår helt ok idag, och ikväll är det dags för audition.
Då får jag tänka på annat. Phew.

Vi hörs! Kram.
Matilda.


Kommentarer
Postat av: lillblondin

Sv; Jag tror inte att kläderna jag har tänkt he bort är så intressanta ;D

2010-01-17 @ 12:07:43
URL: http://againstallodds.blogg.se/
Postat av: Sara Lundqvist

aww tack =)

2010-01-18 @ 19:10:45
URL: http://nojjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner