Det kan man lära sig.... om man inte har lärt sig.

Nu är jag hemma då. Lite tidigare än väntat. För er som inte vet har jag varit i Hörnsjö och Norsjö. Vad har vi lärt oss på resan då?




- Man kan riskera ett jobb för att kunna hälsa på syrran.

- Man ska aldrig se Remember me om man inte har starka nerver. Världens sorgligaste slut. Jag hatar olyckliga slut.

- Man kan ha ångest utan att riktigt veta varför.

- Att man upptäcker nya vackra ställen hela tiden, och blir arg för att man måste typ bo nånstans där ingenting finns för att kunna bo så vackert.

- Att det kan vara fruktansvärt varmt på sommaren.

- Att man kan verkligen hosta tills man spyr.

- Att tioåringar kan gå en på nerverna.

- Jag vill aldrig ha diabetes.

- Det finns något som kallas slackerfiske.

- Hjortron är fruktansvärt underskattat.

- Godis är gott. Godare än jättegott.

- Kinamat är dyrt, laktosgrejer också.

- Köp aldrig vin på kinarestauranger.

- Man kan faktiskt vakna gråtandes av en mardröm, även fast man inte gjort det på flera år.

- Man ska inte säga att någon har gift sig när man ser ett par blommor vid en utebassäng, det kan lika gärna vara en fyraåring som drunknat där.

- Det kan vara gott med surströmming även fast det är något man måste lära sig. För mycket = för starkt.

- Det är bra att ha en vaktmästare om man inte vill bli hemlös.

Update: oh.. justja. Där bor kurt ;)




Och en massa annat..... Hoppas ni lärde er något iaf=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner