I ensamvargens värld finns ingen soluppgång.

Här i bloggen är det dött. Ändå så envisas folk med att fortsätta besöka, och det är ju rätt gulligt iofs, även fast jag tror det bara är för att världen är sugen på skvaller, som egentligen inte finns. Eller? Nä men livet lunkar på, sista dagen på jobbet förflöt idag. Moneymoneyyyyy, så nu blir det lite vila, sen söka jobb igen. Efter i helgen då. Troligtvis.

Sitter här i min säng nu och dricker marinella blandat med sprite ( flippa inte ur nu mamma, jag tar det lugnt ;) )

Som jag sagt förut, eller jag vet inte om jag sagt det men jag älskar mitt liv och jag är lycklig, men nu har jag kommit in i en svacka. Svackan kallas ångest, och den kommer liksom krypandes. Oroar mig för småsaker som jag egentligen inte tycker är så små. Hoppas det går över. Uh.

Very well then. Hade inte så mycket mer att skriva. True blood äg! Och jag skickar en hälsning till min kära syster Ellinor. Saknar dig till tusen, vi måste prata på skype eller i tel snart. Love you!

 

There goes my hero, watch him as he goes.



Kommentarer
Postat av: Simon

Jo men det klippet är i iPhonen och det funkar inte att lägga upp på YouTube från den. =S

2010-07-12 @ 04:54:35
URL: http://bananarevolver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner