Det är nu allvaret börjar antar jag.


Foto:
Jag. Plats: Dramaten.

Vet inte ens hur jag ska uttrycka mig.
Jag har haft väääärldens bästa kväll. Tack allihopa! Nu är det inte länge kvar, och det kändes nästan som ett farväl ikväll då vi skulle kramas hejdå. Fan vad jobbigt det kommer vara på studenten. Jag älskar min klass. Lärarna. Teatrarna. Dansarna. Ni är värda det finaste guld, det vackraste silver och all den lycka och framgång som världen har att erbjuda. Ni kommer bli stora och komma långt. Love u all! Puss!

Imorgon blir det snack om student. fest, utklädning, anderstorpsdagen. Sen färga håret, kirra alkohol, dra till Carran och fixa till mina klänningar (taaaaack♥) och så vidareee. Ahhh! Jag har inte ens tid att leva. Eller om man vänder på det....

.. så är det här som kallas livet, och nu, NU ska jag leva, mina vänner, som aldrig förr.

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner