A fight against war.


Såhär gör vi med jorden utan snorlax hjälp. Bild lånad från google.


Nu är jag hemma igen.
Jag och Kajsa har gått en långprommis, träffat Moa och slutligen farit ut på en biltur och skrämt upp varandra med spökhistorier. Sist men inte minst frös vi händerna av oss i en kamp mot kamera + stativ. Jag gav upp. Får försöka igen l8r. Jag är iallafall nöjd, och imorgon börjar jag 11.10. KLAGAR EJ.

Bästaste syster kommer även på onsdag, då är det även hennes 23 födelsedag. Grattis i förskott, sis!

ps. Jag har blivit bäst på att länka bloggar, tacka och ta emot .ds

Och kanske är det verkligen så att världen ser
helt annorlunda ut än vad vi uppfattar den som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner