Be my saviour.


Godmorgon era små busar!
Blev ingen uppdatering igår, men idag så. Dock så har jag inte så mycket att skriva. Gårdagen blev dock lyckad (kommer nog bilder sen) och idag är det solbacken som står på schemat, och bio ikväll. Jag och Elno ska se Remember Me, hade vi tänkt.

Idag har jag kikat igenom läxan lite och även antecknat en aning. Faktiskt läst hela berättelsen (det är ok att applådera, Moa). Men ja, resten ska jag nog be Moa hjälpa mig med. He he he.

Aja, nu ska jag sluta skriva och kika på annat på internet. Hoppas ni får en bra dag och kväll, för det ska jag. Massa pussar!

Se mig.
Hör vad jag försöker att säga.
Förstå.

Jag ser dig
men jag vet inte vad du försöker att säga.
Jag förstår mig inte på dig.

Få mig att förstå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner