Curriage.

Tjenare fåntrattar. Förlåt för dålig uppdatering, men allvar. Fattar ni hur mycket jag haft för mig idag?

Repa>haft nån lektion>möte med af>...
justja, jag tog det där imorse. Uh. Iaf, jag var på stan, och jag hittade två par skor. Skor som jag troligtvis ska bära på bal och student. Herregud, kan inte fatta att JAG, den osäkra 15åringen ska ut i världen... vänta nu. Jag är vuxen? Still don't get it.

Låt mig få vara barn.. Snälla. Vänta, det låter bekant. Kanske Peter Pan passar in trots allt ;D Nu ska jag göra annat, och ifall ni tycker att det uppdateras för lite, så har ni alltid våran kära klassblogg.

klicka>> http://estrese.blogg.se <<klicka

Enjoy!


It takes a fool to remain sane.

Kommentarer
Postat av: FROZEN YOGURT

Vad kul, ska kika in bloggen :D



Ja, det är obehagligt, lite desperat. ;/ gnissel..

Mormor är här ja, hon är så söt :) får alltid fina saker av henne. imorgon betalar hon skorna :D

2010-03-25 @ 00:26:07
URL: http://retrojunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner