Don't underestimate the power of stupid people in large groups.

Samhällsprovet ska göras imorgon istället, Fredrik är min klippa (det där kändes lite weird att skriva). Fredrik är min samhällslärare alltså. Ekonomiprovet är hat. RENT OCH SKÄRT. Okej, nu ska jag ta och varva ner en aning. Det blev iallafall Kebabsandwish till lunch (ja, mamma, det var äcklig mat på skolan).

Jag ska se Alice i underlandet premiären ikväll och pengarna bara försvinner. Om det fixar sig med försäljning av moppe och sommarjobb så har jag dock inget att oroa mig för. Nu ska jag sluta skriva och spela något tråkigt spel på facebook, (som egentligen är kul och beroendeframkallande) Copter Mania alltså. Ni får ha det så bra, så hörs vi sen. Kanske.


Kommentarer
Postat av: ELIN

sv; jag vet inte:) någon hemsida säkert!

2010-03-03 @ 17:34:27
URL: http://pellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner