Förbjuden frukt.


Stockholm oktober -O9


Hello, ikväll har jag och Kajsa gått en långprommis
på typ 1 timma och 10 min.
Det var skönt, vi hade med oss Igor såklart, han var ändå hyfsat lugn. Sedan tog vi en biltur till hamn och snackade om allt och inget, det kan verkligen vara bra att ha en Kajsa då man har bekymmer runtomsig, hon verkar nästan ha svar på allt den damen. Men såklart är hon bra att ha jämt, och inte bara då man vill prata av sig. En riktig vän helt enkelt.

Snart ska jag fixa mitt Cv och personliga brev somsagt, sen ska jag kila på stan och ba slänga papperna omkring mig, så får dom flyga in på alla ställen, sen kommer alla vilja ha mig.. eh. Not. Men man kan ju alltid hoppas, he he. Näe, men så länge jag får ett sommarjobb så är jag nöjd. Måste ju ha pengar om jag ska kunna klara mig här i världen somsagt, tyvärr. Börjar mer och mer tro på den där tron om att man ska lägga pengar på likens ögon så att dom kan betala sig in till andra sidan eller vad man säger. Det skulle ju stämma ifall det var som i verkliga livet, verkligen allt kostar ju. Usch, får hurvens.

Nu ska jag iallafall kolla om det finns någon soft film eller något, eller någon rolig att snacka med på inet. Hehe, vi ser väl. Puss.


When all of your wishes are granted,
many of your dreams will be destroyed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner