Igår skrattade jag tills jag grät, flera gånger.

Sitter hos Moa, precis som igår. Hennes gästfrihet var som ett knytnävsslag i ansiktet. Fast inte på det dåliga sättet då. Moa är nog en av de trevligaste människorna jag vet, men de flesta av er vet ju hur jag uttrycker mig. Om tio minuter ska jag väcka henne och hon ska skjutsa mig till skolan, än en gång, knytnävsslag. In a good way of course!

Nu ska jag sluta svamla, ha en bra dag. Speciellt du Moa! Det förtjänar du.

ps. Död åt dessa veckor innan påsk som de hänsynslösa dödar våra sovmornar och tidiga dagar på. Men antar man ska tacka dom egentligen. Efter lovet flyttar vi in på nordanå, är vi inte klara då så är det kört. Jag vet, fuuuck. .ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner