Jag drömde att jag kunde sjunga, men det kan jag inte.


Håkan Hellström - Bara dårar rusar in.


Här lägger jag ut en låt som jag tycker alla borde ta del av. Iallafall artisten, fy vilka underbara texter och fy vilken underbar röst. Skiter i vad alla säger (inklusive du, Alexander). Finns bara en Håkan som han. Och det är en bra Håkan. Sätt på play, njut och sen kan ni fortsätta med massa andra låtar.
Sov gott nu
!

 

Och syrran, jag tänker på dig. Snart är du hemma igen. Njut av låten du också, och länkningen du nyss fick. Hehe.

 

Puss!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Åh bästa låten! I love love love! :D

Ja snart är jag hemma och då är det jag och du! Hihi.



Puss och kärlek! <3

2010-03-04 @ 00:41:06
URL: http://ellinoroskarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner