Looks like we’re stuck forever in our universe of time, stress and money.

 

 

http://ec1.images-amazon.com/images/I/51XQZCH7KGL._SS500_.jpg
Bild lånad från google.


Nu, mina vänner, är det dags för mig att ge upp för inatt.
Såg nyss "Watership down", en helt underbar film från 1978 som jag velat se rålänge. Det är en tecknad film om några typ vildkaniner som flyr från sin 'koloni' och sen träffar dom på massa obehagliga händelser. Ni borde se den, jättefin och mysig film. Har blivit mycket gammalt de senaste dagarna känner jag. It, Childs play, Angel(serie), Watership down osv.. Eller det kanske bara var dom, iaf vad jag minns haha.

Men aja, sängen nu. Som jag förövrigt redan ligger i.

Jag har nog alldeles för svårt för att bli nöjd.
Jag är ingen lätt människa att leva med helt enkelt.

Å som i ångest.

Kommentarer
Postat av: terr

den där var en av mina favorit filmer när jag var liten :]

2010-03-07 @ 15:02:23
URL: http://jellybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner