Matilda är rolig att ringa fel till huh.

Det ringer ett nummer till mig som jag inte har inlagt på mobilen, men jag tänker inte så mycket på det eftersom min mobil är cp och ofta gör så.  Iallafall..

Jag: Hej, det är Matilda.
Personen: Hej!
Jag: Vem är det?
Personen: Daniel.
Jag: Ok. Hej.
Personen: Är du med Dennis?
Jag: Va?
Personen: Jag kanske har ringt fel.
Jag: Vänta nu, vilken Daniel?
Personen: *säger efternamnet*
Jag: Du har nog ringt fel.
Personen: Ja. *mumlar något ohörbart*
Jag: Va?
Personen: *mumlar igen*
Jag: Eehh.. men hejdå då.
*Klick.*

Ehm, jahapp. Det var det antar jag.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Men jag tycker du ska göra den med ormen!!!!!! HAHA

2010-03-10 @ 00:05:03
URL: http://ellinoroskarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner