Mitt hjärta sprängs. Huvudet också.



Åh, varför är jag typ den enda människan i världshistorian
som inte fattar något av det vi ska göra i läxväg. Nu har vi fått nåt nytt jävla uppdrag(läxa). "Uppdrag arbetsmiljö", lol säger jag bara. Varför måste jag vara sämst? Fredrik förklarade ju nyss, tror ni jag fattade? NEJ, men jag låtsas som det för att inte verka ännu mer störd än läraren redan vet att jag är. Mumsigt humör jag är på känner jag. Död åt makaronieman, och vem fan det är vet jag inte.

Saker jag har att göra

Samhälls: Uppdrag arbetsmiljö, internationella relationer(måste fixa till den)

Svenska: Språksociologi, skriva en rapport, insändare(?)

Teater: Repa, Rapport, fixa fram grejer åt slutproduktionen.

Idrott: Massor.

Det är grejerna jag har att ta igen. Och det är inte små uppgifter. Love life. Och jag behöver inte höra erat "men lägg inte saker på hög", näemen jävla easy då. Lev mitt liv en dag och dö sen..

he he he. Skoja. Nä men nu ska jag försöka jobba, nu kom Fredrik, lärarN. Gillar er ändå, fast jag är lite småirri. Kanske. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner